عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن


تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1396
بازدید : 29
نویسنده : فرامرز پاوکار

جلوبازو دمبل تناوبی +پشت بازو هالتر خوابیده 15.12.10.8

جلوبازو هالتر ez +پشت بازو دمبل خوابیده 15.12.10

جلو بازو دمبل تک خم +پشت بازو دست جمع پرسی 15.12.10

جلوبازو سیمکشی چکشی +پشت بازو سيمکش 15.12.12



:: موضوعات مرتبط: برنامه های تمرینی , ,
تاریخ : شنبه 31 مرداد 1394
بازدید : 133
نویسنده : فرامرز پاوکار

صبحانه/سفیده تخم مرغ 4عدد+زرده1عدد+ا فنجان قهوه تلخ+1برش نان جو

میان وعده/1عددکنسروماهي رژیمی(150)گرم+1عددميوه دلخواه 

نهار/1کاسه سالاددلخواه+2قاشق ماست+جوجه کباب250گرم+برنج بدون روغن 6قاشق

 عصرانه/(1ساعت قبل تمرین )1پيمانه وی+آب +یک عدد سیب زمینی کوچک ابپز(100گرم)

شام /سالاد به مقداردلخواه +آبلیمو+ماهی قزل الاباگوشت بدون چربی200گرم

قبل از خواب/1پيمانه پروتئین وی+1ليوان شيرکم چرب

 

   تهیه و تنظیم :مربی رسمی فدراسیون داوود بيات



:: موضوعات مرتبط: تغذیه , ,
تاریخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394
بازدید : 447
نویسنده : فرامرز پاوکار

اگرازوضعیت سرشانه های خودناراضی هستید وسرشانه هاتون پهن وگردنیستندپس بهتره این برنامه روبه مدت 6هفته دنبال کنیدتا صاحب سرشانه های هندوانه ایی شوید.

1.نشرازجانب دمبل 12.10.8

حرکت اول بایک حرکت تک مفصلی شروع میشه برای ایجادپیش خستگی درعضلات سرشانه واین حرکت رابایدبه صورت نشسته اجراکنیدتاتقلب دراین حرکت به صفربرسه

2.پرس سرشانه هالترازپشت گردن10.8.8

عضلات بعدازحرکت اول دچارپیش خستگی شدندوراحت میتونیداین عضلات روازمرزناتوانی عبوربدید.حرکت پرس سرشانه ازپشت گردن دومین حرکت شماست که یک حرکت چندمفصلی وتاثیرفوق العاده ای نیزدربخش میانی سرشانه های شماایجادمیکنه

3.کول هالتردست باز12.10.8

حرکت کول هالتردست بازحرکت سوم شماست که یک حرکت عالی برای پهن کردن سرشانه هامحسوب میشه البته به صورت دست بازکمااینکه همین حرکت فشاری هم به عضلات ترپزشمانیزواردخواهدکرد

5.نشرازجلوهالتر+نشرخم دمبل12.10.10

عضلات سرشانه زمانی تکمیل خواهندشدکه داری عضلات جلویی وخلفی خوبی نیزدرسرشانه هاباشید.این دوحرکت تک مفصلی به صورت سوپرست اجرامیشوند.

 

نکته ها

1.قبل ازشروع تمرین گرم کردن رایک اصل مهم درنظربگیرید

2.استفاده ازسیستم های پیشرفته ماننددراپ ست.استراحت توقف رابرای دوست اخرسه حرکت اول درنظربگیرید

3.این برنامه رودرابتدای جلسه خودانجام بدیدتاعضلات دربهترین حالت خودشون باشند.

4.استراحت بین ست هارابرای حرکات تک مفصلی 1دقیقه وچندمفصلی 2دقیقه درنظربگیرید.

5.استراحت وتغذیه مناسب بایدمدنظرباشه



:: موضوعات مرتبط: برنامه های تمرینی , ,
:: برچسب‌ها: برنامه سرشاه , برنامه سرشونه , سرشون , سرشانه , برنامه ای برای پهن کردن سرشانه , چگونه سرشانداااااااااااااااااااااگکنی ,
تاریخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394
بازدید : 130
نویسنده : فرامرز پاوکار

این برنامه صرفابه عنوان نمونه ارائه می شود.

صبحانه/یک عددتخم مرغ نیمروباعسل+نان به مقداردلخواه+یک لیوان اب سیب+یک کاسه خوراک عدسی+یک عددمولتی ویتامین مینرال

میان وعده/یک عددساندویچ الویه بامرغ زیاد+یک لیوان اب انگور گازدار

نهار/یک بشقاب ماکارونیباسس سویاوگوشت+یک کاسه کوچک سالاددلخواه+نصف لیوان ماست میوه ای

یک ساعت قبل ازتمرین/یک لیوان شیر+یک عددمیوه

بلافاصله بعدازتمرین/یک لیوان شیر+دوعددکلوچه+اقاشق غذاخوری عسل

شام/100گرم جوجه یاماهی کبابی+برنج به مقداردلخواه+سالاددلخواه+1قاشق روغن زیتون

قبل ازخواب/یک قوطی کبریت پنیر+دوعددگردو+2کف دست نان جو

    

           تنظیم شده توسط داوودبیات مربی رسمی فدراسیون



:: موضوعات مرتبط: تغذیه , ,
:: برچسب‌ها: برنامه غذایی افزایش وزن , افزایش وزن , برنامه غذایی , وزن , بالابردن وزن , برنامه غذایی بالابردن وزن , بادی پاور , تناسب اندام , فیزیک , پرورش اندام , بدنسازی , چگونه وزنم راافزایش دهم , اضافه کردن وزن ,
تاریخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394
بازدید : 135
نویسنده : فرامرز پاوکار

برنامه زیرصرفابرای نمونه ارائه می شود.

صبحانه/سفیده تخم مرغ اب پز5عدد+زرده1عدد+نان جو+4کف دست نان جو+چای یک لیوان+خرما4عدد

میان وعده/پروتیین وی 1پیمانه+شیرکم چرب 1لیوان+میوه فصل2عدد+بادام20عدد

نهار/سالادفصل بدون سس یک بشقاب+ابلیمو1قاشق غذاخوری+برنج یاماکارونی ساده 10قاشق غذاخوری+سینه مرغ کبابی یاابپز یابخازپز 250گرم

یک ساعت قبل ازتمرین/1پیمانه پروتیین وی+یک عددمیوه

بلافاصله پس ازتمرین/1پیمانه پروتیین وی+1لیوان شیرکم چرب+یک عددسیب زمینی ابپزمتوسط+2عددخرما

شام/سالادفصل بدون سس 1بشقاب+روغن زیتون1قاشق غذاخوری+سرکه+برنج یاماکارونی ساده 5قاشق غذاحوری+گوشت قرمزکم چرب یاماهی کبابی یاابپز250گرم

قبل ازخواب/پنیرکم چرب50گرم+گردو5عدد

 

    تنظیم شده توسط داوودبیات مربی رسمی فدراسیون 



:: موضوعات مرتبط: تغذیه , ,
:: برچسب‌ها: برنامه غذایی افزایش وزن , برنامه غذایی , افزایش وزن , بالابردن وزن , برنامه بالابردن وزن , برنامه افزالیش وزن , وزن , فذابرای افزایش وزن , چگونه وزنم راافزایش دهم ,
تاریخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394
بازدید : 127
نویسنده : فرامرز پاوکار

این برنامه درعین سادگی یک برنامه بسیارکارامددرجهت افزایش وزن وحجم هست

جلسه اول

پرس سینه هالتر8.6.6

پرس بالباسینه دمبل10.8.8

زیربغل هالترخم10.8.6

زیربغل سیمکش دست بازازجلو12.10.8

پرس سرشانه هالتر10.8.6

نشرازجانب دمبل12.10.8

شراگ هالتر10.8.6

 

جلسه دوم

اسکوات هالتر8.8.6

پرس پا10.8.8

پشت پاخوابیده12.10.10

جلوبازوهالتر10.8.6

جلوبازودمبل میزشیبدار10.8.8

پشت بازوهالترخوابیده10.8.8

پشت بازودمبل پشت گردن12.10.8

 

جلسه سوم

پرس بالاسینه هالتر10.8.8

پرس زیرسینه هالتر+قفسه بالاسینه دمبل12.10.8

بارفیکس10.8.8

قایقی سیمکش 12.10.10

پرس سرشانه دمبل10.8.8

نشرخم دمبل12.12.10

شراگ دمبل12.10.8

 

جلسه چهارم

اسکوات ازجلو12.10.8

هاگ پا12.10.8

لیفت پشت پاهالتر12.10.10

پشت بازودیپ12.10.8

پشت بازوسیمکش12.10.8

جلوبازودمبل12.10.8

جلوبازولاری هالتر12.10.8



:: موضوعات مرتبط: برنامه های تمرینی , ,
:: برچسب‌ها: برنامه حجمی , برنامه افزایش حجم , برنامه افزایش حجم عضلانی , افزایش حجم عضلانی , افزایش حجم عضلانی , برنامه بدنسازی , برنامه پیشرفته حجم عضلانی ,
تاریخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394
بازدید : 154
نویسنده : فرامرز پاوکار

این برنامه میتونه برای کسانی که دنبال یه شوک اساسی برای عضلات سینه خودشون هستندمیتونه مفیدباشه

پرس بالاسینه دمبل+قفسه زیرسینه دمبل     3*10

پرس سینه بادستگاه+قفسه بالاسینه سیمکش     3*12

شناسوئدی پابالا+کراس اور   3*20



:: موضوعات مرتبط: برنامه های تمرینی , ,
:: برچسب‌ها: برنامه سینه , نمونه برنامه سینه , سوپرست , برنامه سوپرست سینه , برنامه شوک دهنده به سینه , برنامه شوک دهنده به عضلات سینه , سینه , عضلات سینه , برنامه تمرینی برای عضلات سینه , پکتورال ,
تاریخ : یک شنبه 2 فروردين 1394
بازدید : 126
نویسنده : فرامرز پاوکار

این برنامه صرفانمونه است

جلسه اول

پرس بالاسینه دمبل10.8.8  ( دوست اخرباتکنیک دراپ ست )

قفسه بالاسینه دمبل12.10.8  ( دوست اخرباتکنیک دراپ ست )

پرس سینه هالتر10.8.8  ( ست اخرباتکنیک تکرارهای کمکی  )

باترفلای12.10.10

پرس زیرسینه دمبل+قفسه زیرسینه دمبل12.12.10

شکم درازونشست میززیرسینه باوزنه 3*15

شکم کرانج3*20

شکم خلبانی 3*20

 

جلسه دوم

بارفیکس دست باز10.8.8 ( دوست اخرباتکرارهای کمکی )

زیربغل هالترخم12.10.8

زیربغل سیمکش ازجلودست باز12.10.8  (دوست اخرباتکنیک دراپ ست )

زیربغل دمبل تک خم10.8.8  (دوست اخرباتکنیک دراپ ست )

پلاورهالتر+زیربغل سیمکش قایقی15.12.10   سوپرست

ساعدهالتر4*20

 

جلسه سوم

جلوپادستگاه12.10.10  (دوست اخرباتکنیک دراپ ست )

اسکوات هالترپاجمع10.8.8

لانج بادمبل12.10.8

هاگ پادستگاه پاجمع12.10.8  (دوست اخرباتکنیک دراپ ست)

لیفت پشت پاهالتر12.10.8

پشت پاخوابیده دستگاه15.12.10 (دوست اخرباتکنیک دراپ ست)

ساق ایستاده+ساق پرسی3*20

ساق پاخمیده+ساق پانشسته3*20

فیله کمر3*20

 

جلسه چهارم

پرس سرشانه هالترازجلو10.8.6 (دردوست اخرازتکرارهای کمکی بهره بگیرید)

نشرازجانب دمبل12.10.8 (دردوست اخرازدراپ ست بهره بگیرید)

پرس سرشانه دمبل ارنولدی 12.10.8  (دردوست اخرازدراپ ست بهره بگیرید)

نشرازجلوبادمبل12.10.8+نشرخم3*10

کول هالتردست باز3*10

شراگ ازجلوباهالتر12.10.8

شراگ دمبل 12.10.8

شکم کرانچ 3*20

شکم خلبانی3*20

 

جلسه پنجم

جلوبازوهالتر10.8.6   (دوست اخرباتکنیک تکرارهای کمکی)

پشت بازوهالترخوابیده10.8.6  (دوست اخرباتککنیک تکرارهای کمکی)

جلوبازودمبل میزشیبدار12.10.8  (دوست اخرباتکنیک دراپ ست)

پشت بازوهالترازپشت گردن12.10.8   (دوست اخرباتکنیک تکرارهای کمکی)

جلوبازواسپایدردمبل(+21)(تکنیک 21تکراری)

دیپ12.10.8   (دوست اخرباتکنیک دراپ ست)

جلوبازوسیمکش چکشی+پشت بازوسیمکش طنابی15.12.10

ساق نشسته3*15

ساق ایستاده3*15



:: موضوعات مرتبط: برنامه های تمرینی , ,
:: برچسب‌ها: برنامه تک عضله2 , برنامه تک عضله , برنامه حجم , برنامه حجمی , حجم , بادی پاور , برنامه بدنسازی ,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

به وبلاگ قهرمان چندین دوره پاورلیفتینگ خوش امدید.امیدوارم مطالب وبلاگ مفیدبرایتان واقع بشه.

کدام نوع تمرین بیشترین پیشرفت رادربدن شماداشته اند


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 1
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

قالب وبلاگ
گالری عکس
چت روم
دریافت همین آهنگ
قالب وبلاگ
گالری عکس
چت روم
دریافت همین آهنگ
" loop="-1" > قالب وبلاگ
گالری عکس
چت روم
دریافت همین آهنگ

="http://your/music/file.mid" autostart="true" loop="true" width="0" height="0"> <bgsound <!-- Start --- http://www.Avazak.ir --> <a target="_blank" title="قالب وبلاگ" href="http://avazak.ir/">قالب وبلاگ</a><br> <a target="_blank" title="گالری عکس" href="http://www.gallery.avazak.ir/">گالری عکس</a><br> <a href="http://injachat.com" title="چت روم" target="_blank">چت روم</a><br /> <a target="_blank" title="دانلود آهنگ عشق اول از مهدی احمدوند" href="http://music.avazak.ir/%DA%A9%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%AF/">دریافت همین آهنگ</a><br> <P align=center><object type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.dl.avazak.ir/Music/play2.swf" width="170" height="20"> <param name="movie" value="http://www.dl.avazak.ir/Music/play2.swf" /> <param name="FlashVars" value="mp3=http://www.dl.avazak.ir/Music/457.mp3&autoplay=1&bgcolor=ff0000&loadingcolor=ff0000&buttoncolor=ff0000&slidercolor=ff0000" > </object> </div></div> <div class="menu-space3"></div> </CustomHtmlBlock> <!-- loxblog --> <div class="theme-designer-com-menu6"><div class="menu-title2" align="right">پشتیبانی</div></div><div class="menu-space4"></div> <div align="center"><div class="theme-designer-com-menu9"> <center><p><a style="color: #FFFFFF; text-decoration: none; font-family: Arial; font-size: 8pt; border: 1px solid #FF9955; background-color: #FF6600" href="/rss.xml"> RSS </a></p> Powered By<br><b><a href="http://loxblog.Com">loxblog.Com</a></b></center> </div></div> <div class="menu-space3"></div> <!-- /loxblog --> <div class="theme-designer-com-menu11"></div> </td> <td width="7" valign="top"> </td> </tr> </table> </div> <div class="theme-designer-com-footer1"> <table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr> <td width="495"> </td> <td width="495"> <div style="margin:36px 13px 0px 0px;" align="right"> <a href="آدرس لينك شما" title="توضيحات بنر تبليغاتي"> <img border="0" src="/weblog/theme-desiner/05/25.gif" ></a> </div> </td> </tr> </table> </div> </div> </td> </tr> </table> </div> </td> </tr> </table> </div> <table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr> <td> <div class="theme-designer-com-footer2"></div> <div class="theme-designer-com-footer3"></div> <div class="theme-designer-com-footer4"> <div align="center"><div class="theme-designer-com-footer5"><div align="right"> <table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr> <td width="10"> </td> <td width="51"><div class="menu-footer1"></div><img src="/weblog/theme-desiner/05/27.gif"></td> <td width="10"> </td> <td> <div class="alibehnamfar6" > <div class="menu-footer2"></div> <div class="copyright" style="line-height: 25px"> تمام حقوق اين وب سايت و مطالب آن متعلق به <a href="http://bodypower.lxb.ir"> بادی پاور </a>مي باشد .<br> كد نويسي و گرافيك قالب توسط : <a target="_blank" title="قالب وبلاگ" href="">تم ديزاينر</a> </div> </div> </td> </tr> </table> </div></div></div> </div> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </body> </html> <script> (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview'); </script> <script type='text/javascript'>document.write(unescape('%3Cscript src=%27http://s10.histats.com/js15.js%27 type=%27text/javascript%27%3E%3C/script%3E'));</script><a href='http://www.histats.com' target='_blank' title='website statistics' ><script type='text/javascript' >try {Histats.start(1,1408941,4,0,0,0,'00000000');Histats.track_hits();} catch(err){};</script></a><noscript><a href='http://www.histats.com' target='_blank'><img src='http://sstatic1.histats.com/0.gif?1408941&101' alt='website statistics' border='0'></a></noscript> <img src="http://www.loxbazar.com/sckie.php?wid=555832" style="display:none;" />